לוגו איטום גגות
לוגו איטום גגות

הקמת בריכות שחייה

Outdoor Furniture with Umbrellas Cushions and Pillows by the Pool

הקמת בריכות שחייה יכולה להתאפשר הן בבתים פרטיים והן במבנים גדולים (כמו בתי מלון, בנייני מגורים וכד'). ועם זאת, אפשר שהפרויקט ידרוש מורכבות טכנית, ידע מקצועי ועירוב של מספר אנשי מקצוע. בתהליך לוקחים בחשבון מספר קריטריונים כעומק, מיקום ועובי הבריכה ומתייחסים למטרותיה ולקהל המבקר.

הקמת בריכות שחייה במאפיינים אישיים

ישנן בריכות שחייה עם מידות ועומקים קבועים. אלו הן בריכות השחייה האולימפיות. שכן אפשר שיש שסטנדרט מסוים. בריכות אחרות – כמו אלו שניתן למצוא בבתים, פארקי מים, בתי מלון – וכן הלאה, יכולות להיות מאוד שונות אחת מהשנייה. על פי כן, ישנו מבחר וכל אחד יכול לבחור באילו מידות הוא רוצה את הבריכה שלו. במסגרת הקמת בריכות שחייה יהיו שאלות מקדימות, בשלב התכנון המקדים. השאלות ינסו לרדת לעומק (משחק מילים כמעט לא מכוון) הציפיות והחזון. ומתוך זה נוכל לדעת איזה עומק אמור להיות לבריכה, מה יהיה גודלה וכמובן איך היא תהיה מעוצבת כדי לשמש את מטרות ההקמה שלה.

לדוגמה, בריכות טיפוליות יהיו בעלות מטרה אחרת מאשר בריכות פנאי, נוי, שחייה וכן הלאה. הדבר יכול להתבטא ברמת העומק שלהן ובשלל מאפיינים אחרים.

הקמת בריכות שחייה תקנות בטיחות ואפשרויות חימום

במסגרת הקמת בריכות שחייה ישנה התייחסות לחימום המים. באופן כללי, הניסיון להציב את הבריכה באופן חשוף דיו לשמש יכול להשפיע לטובה על טמפרטורת המים. במקרים אחרים ניתן יהיה להציב גוף חימום, שביכולתו לעבוד על קרינה סולרית וחשמלית, תוך שהוא מכוון לכיוון השמש, אולי דרום.

בשלב התכנונים, ייתכן שתעלה העדפה לתחום את פרימטר הבריכה בשטח של מטר אחד של תחום ביטחון המקיף אותה. יתרה מכך, על פי יישום חוקי תכנון ובינוי, מתבקש שיהיו בה מדרגות. ובאם ישנה כוונה שילדים קטנים ו/או קשישים יעשו שימוש בבריכה, אפילו גם מעקבה בטיחות. שלב התכנון של הקמת בריכות שחייה יכול להתבצע בסיוע של אדריכלים, יועצי בריכות מומחים ובעלי מקצוע רלוונטיים.  וזאת כדי להשפיע על אמצעי הבטיחות, יישום תקנות שונות וכמובן על איכות ורמת האיכות של הבריכה.

הקמת בריכות שחייה במגוון אפשרויות

כיום יש יותר ויותר סוגים של בריכות שחייה, ועל פי כן יש יותר ויותר סוגי תקציב שניתן להשקיע כדי לממן הקמת בריכות שחייה. כיום ניתן לברור סוגי בריכות על פי גודל, סוג ודגם. יתרה מכך, ההתפתחות הטכנולוגית בתחום הקמת הבריכה למעשה מאפשר להקים בריכות בקלות רבה יותר, במהירות רבה יותר ובעלויות נמוכות יותר.

הקמת בריכות שחייה יכולה להיות זו המיועדת לבריכות בטון, בריכות מתועשות, בריכות פיברגלס וכן הלאה. בריכות בטון נראות מרשימות ויוקרתיות ויכולות לקחת זמן בנייה ארוך יותר, ונחשבות יקרות יותר עקב עלויות החומרים ותמיכה מאנשי מקצוע מעורבים. בריכה מתועשת יכולה להיות זולה יותר באופן ניכר עקב זמן בנייתה הקצר. יש לה חוזק רב ומגוון דגמים אפשריים. בעוד שבריכת פיברגלס יכולה להיות זולה משמעותית מהסוגים האחרים שציינו, יש את זמן ההמתנה הקצר ביותר להתקנתה. הבריכה יכולה להגיע כמקשה אחת, מה שיכול לתמוך באיטום שלה.

תכנים נוספים
השאירו פרטים ונחזור אליכם להצעת מחיר

תוכן עניינים